Governance

Klagevejledning

Læs her, hvad du kan gøre, hvis du er utilfreds og ønsker at klage.

Produkter fra Wealth Fund Partners administrerede foreninger

Er du utilfreds med noget, der direkte vedrører produkterne vi administrerer, kan du skrive eller ringe til:

Wealth Fund Partners A/S
Bernstorffsgade 50
1577 København V

Telefon: 33 28 28 28
Email: wealthfundpartners@wealthfundpartners.dk

Her kan du sammen med en medarbejder gennemgå forløbet, der har ført til din utilfredshed og få en forklaring på den problemstilling, som har ført til utilfredshed.

Klageansvarlig

Såfremt denne dialog ikke fører til et for dig tilfredsstillende resultat, kan du kontakte administrationsselskabets klageansvarlige:

Wealth Fund Partners A/S
Bernstorffsgade 50
1577 København V
Att.: Direktør Lise Bøgelund Jensen

E-mail: lbj@wealthfundpartners.dk

Ankenævnet

Er du ikke tilfreds med den af Wealth Fund Partners A/S administrerede forenings behandling af din klage, kan du henvende dig til “Det finansielle ankenævn”. Det er Forbrugerrådet og Finans Danmark, der står bag ankenævnet:

Sekretariatet for det finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K

Telefon: 35 43 63 33
E-mail: sek@fanke.dk

Er du erhvervskunde?

Såfremt du er erhvervskunde, kan du kun forvente at få behandlet din klage af Det finansielle ankenævn, hvis dit kundeforhold ikke adskiller sig væsentligt fra et privat kundeforhold.